Są takie rozwiązania i technologie, które nikogo już nie dziwią. Autonomiczne samochody, logowanie odciskiem palca, kamery CCTV wychwytujące potencjalnie niebezpieczne zachowania w tłumie. I choć kilkanaście lat temu o części z nich jeszcze nie słyszeliśmy, dziś są powszechnie stosowane. Tak też jest w naszej branży. Adaptacja aut z silnikiem z bezpośrednim wtryskiem benzyny na zasilania gazowe stała się naszą domeną.

Opracowana przez nas technologia w instalacji Zenit (model Direct) pozwala na jazdę praktycznie w 100% na gazie. Wykorzystaliśmy sprawdzony przez lata system IV generacji czyli podania paliwa gazowego LPG w fazie lotnej dedykowanymi wtryskiwaczami gazowymi. Dzięki temu wykorzystanie wtryskiwaczy benzynowych ograniczone jest do niezbędnego minimum – instalacja Zenit pozwala na płynne dawkowanie benzyny od 5 do 100% w składzie mieszanki LPG + Pb. Stosowanie domieszki Pb zapewnia stabilność pracy wtryskiwaczy benzynowych a jednocześnie gwarantuje ekonomiczną jazdę na gazie i szybki zwrot kosztów montażu.

Bezpośredni wtrysk benzyny (Direct fuel injection) pracujący na zasilaniu gazowym to efekt specjalnie zmodyfikowanego sterownika Zenit – pod konkretny kod silnika. Rozwiązanie jest z jednej strony uniwersalne, z drugiej personalizowane. Dlaczego? Uniwersalne, ponieważ bazujemy na uniwersalnej platformie instalacji Zenit. Personalizowane, ponieważ do każdego kodu silnika modyfikujemy mapę wtrysku gazu w takim sposób, aby współgrała z mapą wtrysku benzynowego i zapewniała maksymalną do uzyskania skuteczność działania i ekonomię. Mamy ku temu wymagane zaplecze techniczne i doświadczenie.

Kuchar testuje instalację Zenit Direct- Bezpośredni wtrysk benzyny na LPG! Subtitles: EN, ES, RU, PL

Obejrzyj test Tomka Kuchara, Mistrza Polski w Rallycross’iew najmocniejszej klasie SupeCars.

Kuchar nie oszczędzał testowanej Skody Superb 1,8 o mocy ponad 200 KM . Zabrał ją na tor Automobilklubu Radomskiego i stanął do testu ze Skodą Octavią RS. Efekt starcia auta zasilanego paliwem LPG a auta zasilanego wyłącznie benzyną obejrzycie na naszym kanale YT.

Zenit testowany był również w warunkach typowo miejskich przez redakcję magazynu Auto Świat. Ocena testu? 5+! ( Sprawdź sam » )

  • Wywiad auto-swiat.pl Instalacja LPG w nowoczesnym aucie – czy to możliwe?  czytaj »
  • Wywiad moto.onet.pl Instalacja LPG w każdym aucie? Czemu nie? czytaj »
  • LPG a wtrysk bezpośredni: Grupa VW, cz. I czytaj »
  • LPG a wtrysk bezpośredni: Grupa VW, cz. II czytaj »
  • LPG a wtrysk bezpośredni: reszta świata czytaj »

Zastanawiasz się, jak rozpoznać silnik z bezpośrednim wtryskiem benzyny? W zależności od producenta, różne oznaczenia silników dotyczą bezpośredniego wtrysku. Najpopularniejsze to choćby TFSI, TSI, FSI, GDI, THP, TCE, DISI, EcoBoost. Ale pamiętaj – każdy silnik z tym oznaczeniem ma swój unikalny kod.

wybierz markę lub wyświetlono pasujących wyników. wyświetl wszystkie
  • lista:

(48) 322 27 33

Zgłoś się do nas, jeśli na powyższej liście nie widnieje Twój kod silnika. Na preferencyjnych warunkach cenowych dokonamy modyfikacji instalacji Zenit specjalnie dla Ciebie. Szczegóły pod numerem
(48) 322 27 33 lub pod adresem mailowym: direct@agcentrum.pl